Gaddad igen.

Igår var det underbart väder! Bestämde mig för att göra bilen vårfin!
Tvättade den och dammsög ur den, och fick ett ryck så jag åkte ut till pappa för att byta till sommardäck! :D
Är mkt nöjd med det beslutet!
Såhär fin blev hon efter städandet och däckbytandet:
   
Inte världens bästa bilder, eftersom jag tog med mobilen.. men men...
Träffade även pappas sötnos till hund, Maja... hon är lite gammal nu, men forfarande lika wild and crazy!! Och söt förstås!  
       



Tog det hyfsat lugnt på kvällen, slappade mest.

Idag var jag uppe med tuppen... jag, mamma, Sandra o Jessica skulle åka till Vårgårda för att atuera oss hos Vilda, som vanligtvis brukar ha drop-in på fredagar. När vi kommer dit möts vi av en lapp, som säger att drop-in är inställt 4/4 pga kompensationsbokningar. Jaha, tack för den tänkte vi.
Vi åkte hem till ig för att kolla om det fanns några tatuerare i Gbg som möjligtvis hade tid för oss idag, ringde runt till massa, men nej nej nej och nej blev svaren. En enda sa ja, och det var Crazy Colour Tattoo. TACK!
Sandra gjorde som vanligt 2 nya stjärnor, Jessica gjorde en tribal runt naveln, mamma gjorde sina barns första bokstäver i namnet, och jag gjorde ett rött hjärta med 3 st noter i. Den sitter längst ner på magen, till vänster.
      

Kan berätta att det gjorde sjuuuukt ont, som tur var tog den inte så lång tid, men fyyyy faaaaan säger jag.
Fast nu vill jag ha en på andra sidan också.. ^^
Är helt utmattad efter dagens bravader, så jag ska gå och sova....
Jobb denna helgen, å det känns ju sådär roligt.

Nattis!

David, PUSS PÅ DIG! <3


Kommentarer
Postat av: Laaarsson

Ohh va fiiin den bleeev :D

Postat av: Emma

Fin den var!

2008-04-05 @ 22:42:41
URL: http://emmalundstedt84.blogg.se
Postat av: Laaarsson

hahaha men jag fick faktiskt inte riiitkigt i mig allt det där.
Det var några ärtor kvar ;) haha. Menjag tärnar ju så mycket nu vettu.
JAg ka föresten bli medlem på sportlife nu så kan vi bli träningspolare :D
Föresten igen, har du anmält dej till festen på Lördag?

2008-04-07 @ 23:22:33
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Laaarsson

Va synd för jag har ändrat mej väldigt mycket ska du veta ..

2008-04-08 @ 10:32:49
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Emma

Where's "the new" car??

2008-04-09 @ 20:49:21
URL: http://emmalundstedt84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback