Karaoke, dansmatta och alkohol.

Måste bara börja med att tacka alla som var med för en skitrolig kväll!
Under kvällen varvades det mellan alkohol, karaoke, skratt, dansmatta och tjöt :D
Ja, det var verkligen hur roligt som helst!
Bilder från kvällen finns
här.
Måste snart göra om detta med lite brännboll, bowling eller nått annat ball! :D

Idag är det segt, fast ingen huvudvärk what so ever. ^^
Och det är man ju glad över!
Ska köpa mig en pizza sen och dra hem till Johan o Hanna tänkte jag.
Jag o Hanna tänke kolla på min WW-dvd som jag fick hem i veckan! ^^

Bye for now.

Kommentarer
Postat av: Laaarsson

hehe janiserju ut att ha roligt :)

Postat av: Laaarsson

hmmm njaa... fast jag tor faktiskt det tillhör Grekland lite.. iaf så har det gjort det en gång i tiden :S
Hehe

2008-04-28 @ 06:25:20
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback