Myggen är här!

I onsdags invigde jag och Hanna grillsäsongen.
Fy sjutton så gott det var!
Det ska bli minst 100 grillningar till under sommaren, tänkte vi :)
Och jag fick dessutom årets första myggbett, 2 st!! Det märks att de små liven inte har fått suga blod på länge, för mina myggbett är typ hur stora som helst. De kliar så in i...

Ledig i helgen, skönt! Ska jobba kvällen idag, sen är jag ledig fram till måndag morgon, då jag går på igen.
Imorrn ska vi hem till en jobbarkompis och ha spelkväll! :) Det ska bli riktigt kul! :D

Nu ska jag göra mig i ordning, funderar på att åka ner till Allum och hitta mig en vårjacka. Har ju ett presentkort på HM för 100kr som jag fick när jag handlade där sist. Löning idag också! :D
Sen ska jag och syrran luncha innan det är dags att åka till jobbet.

Ha en underbar helg!
Puss och kram


<3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Hmm...ser att ja änna missat en massa inlägg!
Hoppas allt lösts sej mellan dej å..David? antar jag att det handlar om?

KRAM

Postat av: h-f

honey, I´m home ! (;

2008-04-27 @ 09:04:52
URL: http://ishav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback