Allmänt seg.

Hej bloggen!
Nu har jag inte uppdaterat på några dagar, så det är väl dags..

Fredagen spenderades i Ingared hos Kamilla. Frida var där också.
Lite tjejmiddag hade vi.. väldigt trevligt! Mycket god mat och lite gott att dricka till det.
Mycket snack, vi hade lite att prata om, sen avslutades kvällen med lite Singstar. :D

I lördags slappades det hela dagen. På kvällen hämtade vi upp Johan, köpte pizza och åkte ut till Kajsa o Peter i Norsesund. Vi spelade Monopol, och ja, jag hade otur som vanligt! 3 ggr i fängelse under första varvet!! Snacka om att ha otur!! Men jag har ju tur i kärlek, så jag ska väl inte klaga egenligen... :)
När vi kom hem på natten, så kollade jag lite på OS, gick o lade mig vid halv 5.

Igår var en riktigt seg dag. Vaknade 14.30, och fy vad seg jag var. Sovit för mycket, hade ont i ryggen, och var allmänt seg i hela kroppen. Gjorde inget vettigt, skulle städat bilen, men jag orkade inte ta mig ut.
Kollade på film o tv.

Idag har jag städat kylskåpet, torkat av alla skåpsluckor, dammsugit o lite så. Har dammsugit våra soffor, och det behövdes. Sen var jag även så duktig att jag dammsög bäddmadrassen i sängen, för på något konstigt sätt har det blivit dammigt på den. Det är ju typ små gropar i madrassen och där var det alldeles grått av damm. Fy sjutton!
Men nu är det fint där igen.

Imorrn ska jag till pappa en sväng. Han har köpt en ny laptop, så jag (med viss hjälp av David) har installerat lite program o så, och imorrn ska jag hjälpa honom att föra över allt från den gamla datorn till den nya. Sen på kvällen ska jag jobba. Ska bli skönt faktiskt. Det har varit lite jobbigt idag, arbetsnarkoman som jag är. Klättrat lite på väggarna. Det är väl därför jag har städat så konstiga saker idag, haha.

Måste bara säga att jag längtar efter löning också... denna månaden har varit tuff. Har haft typ 300kr att leva på. Har gått hyffsat bra, men det är lite tråkigt när man är så begränsad.

Nåväl, nu ska jag göra nått annat.
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: maja

jag vill också ha löööön! lyckades länsa mitt konto igår, man ska inte släppa in mig i affärer som har rea... kram

Postat av: Emma

Hade du inte en super mysig fika på fredagen osså? Med en rejäl hotting och dennes son? ;-)

2008-08-20 @ 23:27:35
URL: http://emmalundstedt84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback