Drömmen om Kenza.

Hade den konstigaste drömmen på länge nu på morgonen.
Jag läser
Kenzas blogg varje dag, och ja, ni får läsa den själva så ni förstår.
Men inatt tog Kenza steget in i mina drömmar också.
Drömde att vi åkte till Bulgarien tror jag det var, för hon skulle hälsa på Theo och jag skulle väl bara semestra. David var med också. Av någon anledning blev jag superförkyld när vi kom ner dit, och låg bara inne.
Kenza var bara med Theo, och stackars David fick vara själv eller med mig som bara snorade och sov.
När vi skulle åka hem, så var flygplatsen bombhotad och det var massa "spöken" med såna där "Scream-masker" på sig, och vi skulle minsann inte få flyga hem. Men jag fick nog och bara gick förbi spökena, för jag bara ville hem.
Och Kenza var supergullig (vi var bästa vänner nämligen) och sa att jag hade räddat allihop, så att vi kunde åka hem! :)
Haha, fasen va sjukt man kan drömma. Jag har ju aldrig ens träffat henne. Hmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback