Nybadad.

Japp, nu är man nybadad, och det behövdes kan jag säga. Jisses, luktade inte gott efter 2 dagars slit.
Tvätten är klar, ska bara vikas och läggas in i skåpen, men det gör jag imorrn.
Badrummet skiner, hoppas det håller i sig ett par dagar åtminstone. :)
Imorrn blir det slit på jobbet igen, sen hem och laga lite käk, och städa köket. Såg idag att det är gott om fettfläckar på kaklet. Och köksluckorna ska vi inte ens prata om.... nu fattar man vad mycket skit man har på händerna alltså. Yyysch!

David är och spelar, så det blir till att gå å lägga sig ensam idag. Förhoppningsvis blir han inte borta så länge till. Det är tomt att sova ensam!
Ja, här sitter och jag och maler på, när jag egentligen borde sova, men det är ju så roligt att blogga ;P

Lägenhetsletandet går sakta. Hittar bara pyttesmå lägenheter på typ 48kvm, eller så är de för dyra... Hittade iaf en hyreslägenhet i Partille, som jag skickade in ansökan till. Hoppas vi får kika på den. Just nu skiter jag i om vi köper eller hyr, jag vill bara flytta härifrån!

Nää, nu måste jag sova!
Hörs säkert av imorrn.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha..har haft den i över två år men inte skrivit ngt, tyckte det var dags att rensa och börja om =)

2008-08-07 @ 21:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback