Underbart är kort!

Ännu en dag har passerat, och det var en regnig sådan.
Fast på eftermiddagen, lagom tills man skulle hem från jobbet, så kom solen fram. :)
Sånt gillar vi!

Lön imorrn då alltså, fy sjutton va gött! Tyvärr försvinner pengarna fortare än kvickt.
Men jaa.. det är ju säkert till vettiga grejer. fast det är i sånna här lägen man blir sur för att man är så förbannat lågavlönad. Jag kommer ha typ 500kr kvar resten av månaden, efter att ALLA räkningar är betalda (dvs. mat, bil, hyra, försäkringar, bensin, och lite annat smått) + att jag lade undan en massa fickpengar till resan.
Inte bra, inte bra. Vi ska ju till Uppsala i mitten av september, och ska köpa doppresent, måste dessutom klippa mig, för nu ser jag nästan ut som en, ja, jag vet inte vad.. Vill ju gärna va nyklippt och nyfärgad när vi åker upp.
Jaja, det ordnar sig. SUCK.

Jävla jobb man har alltså.

Ska iaf åka ner med några tjejkompisar till Gbg imorrn för lite shopping. Jag tycker att jag är värd det. Såg en skitsnygg rosa jeanskjol på HM nångång nu i sommar, och jag ångrar mig djupt att jag inte köpte den då (när jag dessutom hade pengar). Så jag ska leta efter den imorrn, och jag hoppas, hoppas, hoppas att den är kvar! :D

Nu ska jag dammsuga lite, har redan tagit badrummet. Sen ska jag kila ner till tvätten och se om den är klar.
Adios!

Kommentarer
Postat av: Emma

Tänkte kommentera men vet inte vad jag ska skriva =P



LURAD! Så elak är jag inte att jag inte kommenterar ;-)

Du behöver ingen hårklippning, färgning eller jeanskjol för att va snygg vet du väl ;-)

We are so good as we can be already liksom!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback