Bilder från min vecka.

Ojoj, här skriver man inte alltför ofta.
Förra veckan var intensiv. Mycket jobb, men också mkt sol och bad. :)
Jag och pappa åkte ju iväg upp till Bohuslän, och det var skitmysigt att bara åka och se sig omkring.
Besökte gamla campingen i Lysekil, hälsade på Sara o Emelie som semestrade i Hamburgsund, åkte vidare till Fjällbacka, Grebbestad o Tanumshede... Ja, det var allt en väldans mysig dag!
Självklart var lille hunden med också. <3 


 

            

På eftermiddagen när vi närmade oss hemma, så var det ett himla oväder. Spöregn och åska. Usch. Jag mötte upp Johan o Hanna ute vid Lövekulle, och vi grillade lite korv o bröd. :) smaskens. Rätt som det var fick vi besök av 7 (!) ankor när vi höll på att grilla. Jättesöta, men väldigt närgångna....
 Det sprack upp och blev ett himla fint väder, och tur var ju det för vi ville ju bada! Efter maten åkte vi till hästabadet och badade, hur gött som helst, t.o.m för en badkruka som mig :P

        

I fredags kväll var det återigen grill och bad som stod på schemat, mums! Vi åkte ut till Gräfsnäs med ett gäng vänner och lite käk. Fullt med getingar, och jag minns plötsligt varför jag aldrig är i Gräfsnäs. Jävla getingar som inte kan låta en vara i fred. Jag börjar tro att hela Gräfsnäs är ett stort getingbo.
  

Igår fick jag mig ett ryck och gjorde storrensning i min garderob, och jisses vad det var mkt som jag inte ville ha. 2 träningsväskor fulla med kläder blev det. Skönt, nu har man inte så mkt att välja mellan :)
Och så är det dags att fylla ut med nytt :D

Nu ska jag städa badrummet, och sen hämta tvätten i tvättstugan. Sen, mina vänner, ska jag sova. Har försovit mig 2 dagar i rad nu, inte bra. Har bara stängt av klockan när den har ringt och vaknat runt kvart i sju istället... Skärpning!
Hejdååå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback