Kattungar.

Ojoj, helgen gick förvånansvärt fort trots jobb.
I fredags var ju en sorgedag, lilla missen avlivades och det var väldigt jobbigt. :(
Spenderade kvällen hemma hos Sara, käkade tacos och kollade på "Macken".. den är ju bara för bra!!

Lördagen jobbade jag till sen kväll, och efteråt gick jag o David på bio.
Nya Arn-filmen såg vi och den var väldigt bra, fast den första var nog snäppet bättre tror jag allt.



Och så igår var det då jobb igen, delad tur. Fy sjutton vilken tråkig dag. :(
Åkte hem och sov några timmar, sen mat och sen dags att jobba. Hatar delad tur!

Idag jobb igen, sen efter jobbet åkte vi och tittade på kattungar. Mamma ville så gärna ha en röd liten söt kattunge, och det blev en liten Frazze som följde med hem. Så jävla söt.
Jag blev helt sjuk där borta, och hade gärna tagit med mig en liten söt hem!! Hittade en som jag verkligen föll för, men nej, David vill ju absolut inte ha fler katter, han vill ju knappt att vi ska ha Katzie. :((((
Så nu är jag skitgrinig, men det går över...


Kolla in den sötnosen... svårt att säga nej, eller hur? Gooosh.

   
Nyaste tillskottet i familjen... Frazze.

Nu är jag grinig som sagt, och trött. Så jag funderar på att gå och lägga mig.
Hörs!

Kommentarer
Postat av: Emma

Tråkigt med Sotis =(



Jättesöt liten Frazze!

Postat av: maja

ååå, kattungar är det bästa som finns!!!

2008-08-26 @ 13:20:36
URL: http://majakarolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback