Vilken jävla dag!

Idag har jag jobbat precis hela dagen förutom att jag tog 1½ timmes lunch. Börjde 7 i morse och slutade 21.15.
Det var väldigt skönt att komma hem och veta att man kan sova precis hur länge som helst imorrn, för jag börjar inte förrän kl 16. ^^
Det har varit en väldigt irriterad Frida på jobbet idag.
Sommarvikarier som ger mig krupp, som är så klantiga och tappar mat på golvet och dessutom förstör 2 andra brickor, så att vi får gå ner och hämta 3 nya matbrickor, som ger mig order om vad jag ska göra, glömmer att diska inne hos en av vårdtagarna så jag fick stå och diska allt nu ikväll! Nänänä, försök inte! Snart smäller det alltså!
Inte nog med det så är det sjukt mycket getingar ute och jag är såklart livrädd. Har aldrig blivit stucken och vill inte bli det heller! Och inte nog med det, så är det en tanta som är så envis och aldrig ger sig, och henne skällde jag nästan ut. Att inte jag högg av hennes huvud och spolade ner i toaletten.... tur att jag inte hade en yxa i händerna alltså.
Sen dessutom, så är det en gubbe som kör så in i helvete med alla sommarvikarier när det gäller duschning. Ja, ni kan ju bara tänka er själva vad det handlar om. Tvätta och torka i de nedre regionerna. Men han har två helt fungerande händer och gör det alldeles utmärkt själv (det brukar han göra annars), och det hade en av tjejerna sagt till honom, och då blev han skitförbannad och hade gapat och skrikit och kastat handdukar omkring sig.
Ja, det har som sagt inte varit en helt bra dag, men jag är rätt nöjd med dagen ändå. Jag har ju faktiskt ätit kebabpizza, tjötat lite med min syster yster, och dessutom kommit hem till min underbaraste och snart ska vi kolla på Hells Kitchen! :D



Jag älskar Gordon Ramsey!
Alltså, man sitter bara och asgarvar för att han är så sjukt elak. :D

Kommentarer
Postat av: kamilla

Gordon e bäst!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback