18/12

Idag har jag jobbat, ätit årets första julmat, fått årets första julklapp, varit en sväng i gbg och dessutom gymmat!

Vi hade "julfest" på jobbet, fick en jultallrik med gött käk, en julklapp från kommunen som i år överraskande nog inte var någon form av väska, utan en ugnsform, en äggklocka och en pepparkvarn. Sedär ja! Mycket bra!
Efter detta mysiga firande åkte jag och syrran till Gbg, hon skulle kolla in byxor och jag kollade lite efter julklappar. Blev en snabbvisit, tur och retur på 2h. Och (!) jag köpte bara ett par turkosa leggnings till mig själv. Det är nog första gången jag bara har köpt EN enda sak till mig själv. ^^

Nu ikväll har jag även varit en sväng på gymmet. Känns faktiskt otroligt skönt att ha kommit igång! Hyffsat roligt är det också!

Nu är det Hells Kitchen!
See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback