Dan före dan före dopparedan...

Julafton närmar sig med stormsteg, även om det knappast känns som jul.
Pratade just om det på jobbet idag, det känns som typ oktober. Höst. Inte fucking julafton om 2 dar.

För övrigt har det faktiskt varit en hyffsat bra dag. Jobbat, gick bra, fast jag kände mig ganska så lat idag.. men det har man väl lite rätt att vara dagen efter ledighet? :)
Sen var jag på Emmas gubbes jobb, Alingsås bilskadecenter. Emma var så söt o snäll och följde med mig. :D
Tack för hjälpen!!
Fick bokat in en tid då min svarta pärla ska bli fin igen, 19/1 blir det, och det blir ingen billig historia... tur att det finns bilförsäkringar och självrisk!!

Sen har jag tvättat också, blev en sisådär 4 maskiner, fattar inte hur det kan bli så mycket tvätt här jämt... men det är la för att vi är 2 kanske. Varit på gymmet också, och det känns verkligen. Idag körde jag ett lite hårdare pass. Eler nja, jag körde lite mer än jag har gjort innan. Var supersvettig och mör när jag kom hem! Det känns i benen också.. det känns som om mina vader är typ 4 gånger så stora än vad de egentligen är. men övning ger färdighet har jag hört, så det är bara att köra på.
Funderar faktiskt på att ta ett gympass imorrn innan det är dags att leta sista minuten-klappar. Men vi får se. Känner jag mig själv rätt, så blir det nog inte så. Jag är ingen morgonmänniska direkt. :D

Nu har jag dammsugit, och herregud, plastgranjäveln barrar ju för fan mer än en vanlig riktig gran! Vet inte hur många plastbarr jag har dammsugit upp och ändå lär jag väl få dammsuga mer innan det är dags att plocka ner skiten. ;)
Får skylla på katten, hon är där och tuggar och busar.
Nää, jag får återgå till mitt städande. Tycker aldrig att jag gör annat än tvättar o städar.. men det ska ju göras det också!

Hörs!
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback