Dan före dopparedan...

Alla klappar är köpta, jag har jobbat kvällen som jag bävade för, har varit och inhandlat det sista i mat-godis-dricka-väg, och imorrn sätter firandet av julen igång.
Bloggen kommer därför att inte uppdateras så mycket de kommande dagarna, då jag har supermkt att göra.
Jobbar resten av veckan, imorrn firar vi jul och min familj, torsdag hos davids mor, lite partaj på kvällen där sen. Fredag jobbar jag kväll, och sen jobbar jag resten av helgen och på söndag efter jag har slutat jobbet åker vi ner och träffar davids pappa. Och nånstans där emellan ska min kära far inte glömmas bort heller!! Han försummas så mycket, stackarn, får dåligt samvete ibland alltså. Jag älskar dig, pappsen, glöm inte det!

Nu ska jag slå in de sista klapparna, sen ska jag krypa ner och sova, det kommer bli en lååååång vecka.
Ha en underbar jul allihop!!!
KRAM!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Nej...:/

2008-12-25 @ 14:40:18
Postat av: Emma

Hoppas julen vart bra!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback