Grattis bror!

Idag fyller min kära bror år!! Grattis!!
Ska dit på kalas ikväll!

Annars händer inte mkt. Jobbade igår, och sen somnade jag typ vid 19... sov som en stock.
Men idag är jag utvilad, ledig också!
Jobbet ringde och väckte mig i morse, ska jobba imorrn kväll.. gött, hade hoppats på att någon skulle ringa, eftersom jag har en ledig dag. :D Så nu har jag heltid i december! Bara att hoppas på att inte magsjukan hittar dit. Finns tydligen på Bjärkegården o Noltorpsgården. Hoppas, hoppas, hoppas att vi slipper den i år också. Klarade oss så bra förra året!

Igår fick jag hem min snygga skinnjacka som jag vann på Tradera, den ser helt ny ut, så det var ett bra kap jag gjorde! Kunde varit aningens billigare, men jaja. :D

Idag ska jag städa upp här. Börjar se för jävligt ut. Och ikväll ska vi ju på kalas. Skoj!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas verkligen att magsjukan håller sig borta också, var ju helt galet för två år sedan då flera avdelningar va stängda, var ute å röka med Janet då hon väckte dig..hihi =)

2008-12-03 @ 16:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback