IGEN!!!

Jag måste vara jordklotets klumpigaste, mest otursamme människa!!
Mamma o brorsan hade lånat bilen idag och parkerat den som vanligt inne på gården.
Jag gick upp och skulle hämta mina nycklar, varpå jag blir fly förbannad och bara vill därifrån.
Blev irriterad för att jag var tvungen att skrapa rutorna, så jag sätter mig i bilen och sätter igång motorn.
Är inte så van vid att lägga in en växel vid parkering, men min bror brukar göra det, så med 1ans växel i dundrar jag rätt in i mattpiskställningen och i vild panik hittar jag fan inte bromsen! Yeahj, vänster sida helt jävla bucklig och repad! Fan va gött, och såhär lagom till jul. Helvete, vad trött jag blir.
Jag borde fan inte ha bil alltså, det går bara åt helvete.
Bara att ringa Peugeot på måndag... och bli några tusenlappar fattigare. Kan inte bli mer perfekt.

Kommentarer
Postat av: Johan

Nej vad tråkigt! :( Vi som hade gjort den så fin, med färgen och allt. Hoppas det inte blir allt för dyr självrisk nu bara. Men det är ju så, bilar är ett ont ting, tyvär. Kostar bara en massa pengar.

2008-12-21 @ 09:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback