Julen är över...

..för i år.
Det har varit en bra jul med massa fina klappar och god mat, och såklart jobb.
Fick bl.a. pengar, tvspel, presentkort och det bästa av allt, JAG SKA SE BEYONCE I MAJ!!!
Tack till min älskling!!!



Det ska asgrymt, och då David inte vill följa med, tar jag med Syrran!
Woohoo!

igår hade vi lite Singstar-party här hos mig, hade väldigt roligt, och hoppas att ni andra hade det också! Tack för igår! :)

Och så var det jobbhelg igen, tråkigt, men det bästa är ju ändå att det är Storhelgs-OB hela helgen också! Så då kan man väl stå ut...

Några minus under julhelgen är:
*Att jag har en finne på hakan, så det ser ut som jag har gjort ett hakimplantat, haha.
*Mensen dök upp igår, och jag har ballongmage och har superdupermensvärk.
Inte konstigt att man har mått konstigt de senaste veckorna...
*Stressen...
*Att de fortfarande inte har dragit pengar från vissa affärer där jag handlade julklappar i tisdags. F U.

Nu ska jag försöka sova. Upp tidigt imorrn och stå ut i 9h... Gosh.
Hoppas ni har haft en bra jul!!
Bye bye darlings.


Kommentarer
Postat av: Emma

Kul att julen vart bra!

Gott nytt år!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback