Julgran på G?

Det blev som jag trodde igår... jag somnade i soffan.. :)
Är lite piggare idag iaf... ska nog plocka upp julgranen från Ge-Kås idag och pynta lite.. eller om jag väntar till senare i veckan då jag ändå ska städa inför lördagen... hmm, jaja, vi får se. :)

Nu ska jag snart åka och hämta upp *baby* på stationen så ska vi åka och handla träningsgrejor, ja se på fan, vi ska börja träna.. igen! Sen blir det handling på Maxi och så hämta ut lite paket. :)

Hörs senare om jag har orkar plocka upp granen, ni måste ju få se en bild isf. ;)
Puss o hej

Kommentarer
Postat av: Emma

TACK igen för pottan!

Supernajs av dej!



Skrattar dock fortfarande HÖGT för mej själv när jag tänker på att du handlade för 300 kr på ullared sist! HAHAHAHA!

Postat av: h-f

hahaha. varför då ? d;

2008-12-10 @ 09:37:25
URL: http://ishav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback