Julshopping!

Har varit i Borås och äntligen köpt lite julklappar!
Har syster avklarad och halva Davids klapp klar.
Såklart blev det lite julklappar till mig själv... :)

     

Och äntligen har linserna som jag beställe i mitten av november, hittat hit! Så nu har jag snygga blåa linser! :D




Ikväll ska vi till Musses och äta gott itllsammans med vännerna! Mycket bra initiativtagande tycker jag. Vi hittar på saker alldeles för sällan ihop, så det ska bli supermys!
Undrar bara vad man kan tänkas äta, nu när man skippar kolhydraterna...
Det ordnar sig!

Ha en underbar kväll, så hörs vi säkert imorrn!
Puss o kram.

Kommentarer
Postat av: maja

ribbade strumpbxor från h&m? jag har likadana! de är supersköna. kram

2008-12-01 @ 22:27:59
Postat av: Mikaela

Åh. Den tröjan med Santa.. Vill med ha!! :D Haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback