Julstök.

Eftersom jag har jobbat sjukt mycket det senaste så har granjäveln tyvärr inte hunnit komma upp än, men idag tänkte jag julstöka riktigt ordentligt. Ska baka lussekatter, pepparkakor, och klä granen.
Har även hunnit vara i kaoset på Ica Maxi, jisses. Det var bilkö ända bort till rödljusen vid Götarondellen. Då är det möe folk alltså. Men det gick hyffsat snabbt där inne ändå. :)

Inatt innan jag somnade låg jag och tänkte på biljäveln. Att jag alltid ska vara så klantig... gosh!
Kanske ska höra med Emmas gubbe, han bossar ju på Bilskadecenter.. ;) Lite rabatt perhaps? ;P

Uppdaterar senare.
Pöss


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha! Klantskalle ;-) Läste precis ikapp mej för att se vad du nu har gjort med din stackars bil..Den som är så liten borde väl undvika allt sånt där?



Mattias skrattar här jämte å undrar om du är riktigt klok som vill ha rabatt på självrisken ;-)

Men åk till han så han får titta på den tycker jag allt! Han jobbar måndag 7,16,30 å tisdag 7-13..



Vad har du i självrisk?

Postat av: Emma

Mattias berättade precis att det finns dom som har 10 000 i självrisk, va glad att du inte har det ;-)

Hans jobb ligger på Norrlandsgatan 8..Gatan ovanför Mio å PL..om du fattar..samma gata som peugeout! Typ i mitten på gatan, även samma sida som peugeout..

Good luck =)

Annars kan jag väl följa med dej om du vill..tisdag blir lite tajt, men måndag efter kl 15? Hör av dej isf

2008-12-21 @ 12:05:28
URL: http://emmalundstedt84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback