Mysigt!

Ja, igår var det lite julstök här, fick bakat lussebullar och klätt granen. Pepparkakorna tänkte jag göra imorrn kväll när jag har gjort det andra jag ska göra då.
Det var ingen höjdare att klä granen och jag förstår hur min mor har känt alla år då hon har stressat upp sig över den där granjäveln. Och nu förstår jag även (fast det gjorde jag nog mycket tidigare) varifrån jag har fått mitt hetsiga humör och min korta stubin ifrån. ;P Granen fick många hemska namn igår, och jag fick nästan dåligt samvete för att jag skällde på den.
Ja, vi får väl se om granen får vara med nästa år. Hahaha!
Så här fin är vår gran iaf, efter mycket om och men, och många hemska svordomar! *fniss*
Jag är nöjd faktiskt!




Nu i eftermiddag har vi varit på julfika hos släkten på Davids sida. Det var mysigt, och roligt att träffa allihop. :)
Det är så skönt, för man kan alltid vara sig själv med dom, och man får ta dom som dom är, och ni är så goa allihop!! :D Trivs kanon med er!
Fick tyvärr inte med mig kameran för att föreviga den mysiga stund, men ni läsare får klara er ändå... får fixa det på julafton!

Imorrn ska jag jobba, sen träna, tvätta, åka och fixa med bilen och sen städa undan här. På tisdag ska jag shoppa de sista av julklapparna och så ska jag jobba kväll, så det blir ingen uppesittarkväll för min del i år.. :(
Förra året hade jag och syrran uppsittarkväll och det var mysigt!! Vi åt massa godis, clementiner och spelade Bingolotto, och tro det eller ej, men då vann jag! Helt otroligt, jag brukar aldrig vinna på vare sig bingolotter eller vanliga skraplotter, så då var jag chockad!

Är sugen på att ta ett bad, det är så satans kallt i vår lägenhet att man hade behövt klä på sig vinterkläder, och i sovrummet ska vi inte ens diskutera. Där är så satans kallt, det är säkert bara 15-16 grader... Det drar nog från någonstans, men det fattar inte våran hyresvärd. Suck! Vi brukar ha dörren mellan sovrummet och vardagsrummet stängd för att katten inte ska vara där inne och håra ner allt, och dörren brukar stå och slå, eller ja, hur ska jag förklara? Det drar iaf nånstans, och det får vi väl helt enkelt stå ut med. Grr.
Jag vill fortfarande flytta!!!

Nää, nog babblat för idag. Vi kanske hörs imorrn.
Puss o kram.

Kommentarer
Postat av: Sara

Men asså... du vet att ni har typ världens finaste place va?

Postat av: Emma

Tjipp chalane!

Kul å ses idag! Trots att det var en kortis, men skoj va det..Dock blev jag inte ens nämnd i bloggen, utan "fixa med bilen"..Buhuu ;-)



Ha det fint å god jul om vi inte hörs innan!

2008-12-22 @ 19:45:16
URL: http://emmalundstedt84.blogg.se/
Postat av: Alina

Ha en trevlig kväll! :)

2008-12-22 @ 19:50:44
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Alina

Ha en trevlig kväll! :)

2008-12-22 @ 19:50:53
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback