Oj, vilket party!

Ja, va skoj jag hade i lördags, hoppas ni andra hade det också!
Här följer lite bilder...

   
Vi försökte i säkert 20-30 att få upp Hannas vinflaska, utan resultat. T.o.m Sara som tränar på gym, klarade inte av det. Vi kom fram till att det bara måste vara fel på korken. ;D
Sen kom Karsten och löste det problemet..

                 

Ja, så roligt har vi haft... Stackars Katten o alla grannar säger jag bara! Katzie såg måttligt road ut, men ändå ville hon vara med! ;P David kom hem från festen han var på, han var något överförfriskad. ;)
Nu ska jag sova.
Imorrn blir det klippning, fika med Emma (från jobbet) och kvällsjobb.
See yaa!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vin är fan inte lätt att få upp asså..Därför jag bara håller mej till cider ;-) (finns dock andra faktorer varför jag avvisar vin osså)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback