Så dumt så det är inte klokt.

1-2 ggr om året får jag för mig att jag är gravid, så jag går runt och oroar mig och till slut så köper jag ett test.
Alla gånger så har det varit negativt, likaså nu.
Det är förmodligen ägglossningen som spökar.
Fast det konstiga är att jag har typ aldrig känt av min ägglossning förut.
Mysko.
Och det läskiga är att jag har gravidsymptom.
Ömma bröst, halsbränna, bubblig i magen, lätt illamående, you name it.
Nä, det är väl lika bra att inse att man är hypokondriker.


Kommentarer
Postat av: Emma

HAHAHA! Du är rolig du! 1-2 ggr per år?!

Postat av: Emma

HAHA! ;-)



Å förresten..den där jävla pottjäveln fick ett spel i eftermiddag å bara började spela å vägrade att sluta! Jag sa åt Mattias att sparka sönder den :D Han följde väl inte direkta order, men låt oss säja att den iallafall inte spelar längre ;-)

Men tack ändå (trots att du valde crazy-pottan from hell) ;-)

2008-12-14 @ 18:56:51
URL: http://emmalundstedt84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback