Tröttare än tröttast.

Japp, som alltid, sjukt trött.
Jag vet inte vad jag ska göra, jag är så trött jämt.
Hade lätt kunnat sova 20 av dygnets 24 timmar.
Men idag är det grymt. Jag är så trött att jag har sura uppstötningar. Fräääscht.

Jobbhelgen är iaf över, skönt det. Har varit ledig idag, men upp i ottan för att styra kosan mot Ullared!
Köpte julgran, pynt och lite annat krafs. :D
Har varit en rolig dag, men nu är jag såå trött att jag funderar på att sova tidigt, eller så somnar jag helt enkelt i soffan som vanligt.. hehe.

Jaa, som sagt så var det jobb hela helgen, så jag hann inte med så mkt annat... och resten av veckan är det jobb som gäller. Måste hinna tvätta, städa och fixa ihop granen innan lördag.. Hmm... aja, det löser sig!

Nä, lite mat hade inte suttit fel.
Hörs lite senare kanske. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback