Det närmar sig nu...

Ojoj, nu är det inte långt kvar...
Om 2 dygn har jag jobbat mina sista timmar...
Då är det hem och packa resten, kolla på Lost, slänga i sig lite käk, och sen drar vi till Landvetter vid 23...
Det ska bli sååå skönt med semester... det behövs verkligen nu! Dålig stämning på jobbet, körigt med familjen och dessutom behöver jag och David vara lite tillsammans, känns som om vi aldrig ses nuförtiden!!
Så semester, du är varmt välkommen!! :D

Sååå, de kommande dygnen har jag mkt att göra.
Imorrn ska jag och Pappa åka till Allum och strosa omkring + att jag ska växla in lite pengar...
Sen blir det att lämna katten hos mamma, åka hem och städa lite, sen jobba 16-21.
Onsdag jobbar jag först 8-13, sen ska jag direkt till frissan och klippa mig, sen ska jag försöka hinna med att träffa hanna & co, sen jobba igen 16-21.... and you know the rest..

Helgen har varit lugn... jobbat, varit på bio, kollat melodifestivalen, kollat film och jobbat ännu mer...
och idag har jag jobbat, varit hos mamma en snabbis, tvättat, diskat...

Nu ska jag försöka börja packa lite smått...
Annars kommer jag glömma något om det blir stresspackning..
Får se om jag hinner med nått inlägg innan vi åker... annars ska jag försöka skriva nått där borta!!
Ha det gött!

Kramar!

image113
snart är vi där............

Kommentarer
Postat av: Laaarsson

Oh herrehgud, ta det lugnt nu kvinna så du inte får en hjärtattack =)
Ni koooommer komma iväg , luuuuuugnt.. hehe ses imorrn :D

Postat av: Emma

just det ditt svin, ni åker imorrn! :D
ha det jäääätte kul!!

2008-02-27 @ 09:52:30
URL: http://emmalundstedt84.blogg.se
Postat av: imelda

ha det bäst gumman! HÖr av dig när du e hemma, saknat dig som fan nu!! ;)

2008-02-27 @ 21:40:27
URL: http://devilsreject.blogg.se
Postat av: Laaarsson

Whiii hoppas ni har det bra :D
Här regnar det fan piss :( jag kommer och jojnar er hahahha nja kanske inte.
Väntar på uppdatering därifrån nu hörröö....
hade kanoners hejhej

2008-02-29 @ 10:08:24
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Sign. Anz

Hoppas ni njuter ordentligt nu.. en annan hutrar i kylan hahaha åå glöm inte dricka en drink för mig med!!

Kramisar!!

2008-03-03 @ 12:27:38
URL: http://dissadnr1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback