Lista


Inledande
Fullständigt namn: Frida Eleonor Fallenius
Din ålder:  22
Födelsedag:  23 juni
Syskon: 3 på pappas sida o 2 på mammas
Hårfärg: svart
Ögonfärg: blå

Förhållanden
Vem är din bästa vän? har några nära vänner!
Har du en pojkvän/flickvän?: ja
Hur länge har ni varit ihop?: sedan 29 augusti 05
Hur långt var ditt längsta förhållande?: Nästan 4 år
Vem kysste du senast?: Min pojkvän
Vad shoppar du helst?: Kläder, och grejer till hemmet 
Har du några tatueringar eller piercings, och i så fall hur många och var? 1 tatuering på armen och 2 piercingar i navel o ögonbryn 
Hur många skor har du? Ingen aning...10 par kanske.
Hur många par byxor har du? 10-15 typ
Har du några smycken som kostat över 1000 kr? vet ej.

Favoriter
Färg: Svart
Mat: Kött
Killnamn: Hmm, den var svår. Får fundera på den
Tjejnamn: Svååårt.
Ämne i skolan: Engelska
Musik: Oj har så många favoriter, så svårt att säga.
Fras/mening/uttyck: Va faaan

Har du någonsin..
Snusat? Ja, hade en snusperiod.
Rökt? Jepp
Hoppat bungee jump? Nej
Brutit mot lagen? Ja
Fått dig själv att kräkas? Ja.
Nakenbadat? Ja
Varit kär? Japp!

Extra grejer
Tar du droger? Nej
Vad använder du för schampoo? Nått mot torr hårbotten
Vad är du mest rädd för? Ormar, spindlar och hajar, och så ensamhet
Vilken bil skulle du vilja ha? Har min favvobil, peugeot 206 :) men vill gärna ha en cab till sommaren. :)
Hur många MSN-kontakter har du? 74
Hur många av dem är online just nu? 14

Slutfrågor
Pizza eller choklad? Absolut Choklad!
Tränar du? försöker gå till gymmet emellanåt, men det går dåligt...
Hur ofta? typ 2-3 ggr i veckan
Guld eller Silver? Silver är fint
Vilken film såg du sist på bio? National Treasure - Hemligheternas bok
Vad vill du helst av allt göra just nu? Ligga på stranden i Thailand med kokosnötsdrink. :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Nice!
Tror nog att jag kopierar detta å så får du se det i min blogg me..HAHA!
Tycker ju sånt är roligt!

Postat av: H-F

ja, hon var mysig d; haha. not. hon var rätt hemsk. men ändå ganska snäll.. hmm.. konstig kombination..
snygg lista förresten. men vafan har tattueringar och piercingar med förhållanden att göra ? d;

2008-02-20 @ 18:43:11
URL: http://ishav.blogg.se
Postat av: Laaarsson

vaa faaaan, stämmer ås jekla bra!!!!!!!!
Fan jag glömde ju skriva hajar på min mest rädd flr ju :O

2008-02-21 @ 11:53:19
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: imelda

det var det jag tänkte :D hihi och hade det trist förr när jag tänkte plugga, så vad e bättre liksom, en blogg :D haha PUss

2008-02-23 @ 21:27:50
URL: http://devilsreject.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback