Nyttigt.

Godafton kära bloggläsare. :)

Denna veckan har mitt stora, "nya" projekt startat..
Jag ska försöka bli kvitt mitt sockerberonde, och det går ganska bra.
Ska dessutom försöka tappa ett par kilon till resan, det får vi nog se hur det går med. haha!
Såå, igår cyklade jag 1½ mil, gjorde 50 situps, INGET godis eller fikabröd på jobbet (trots att det var semledagen!), drack typ 3 liter  vatten och åt massa frukt. Det är nog rekord för mig tror jag... Hahaha!
Idag har det gått bra också, har ätit var tredje timma, och faktiskt inte varit så sötsugen, inte ens när de ställde fram bullar på jobbet. Ojoj!
Ingen träning dock, var lite seg, så det får bli imorrn.
Hmm, jaa.. vi får väl se hur länge detta varar.
Jag vill ju oftast se resultat fort, och gör jag inte det, så tröttnar jag och det rinner ut i sanden....

Och igår blev jag så glad när jag läste att LOST börjar nästa vecka igen... SOM jag har längtat!!
Typiskt att man åker iväg så man missar 2 avsnitt, men det är det ju LÄTT VÄRT!

Igår såg vi på "The Beach" som gick på tv, den är ju inspelad i Thailand. Fick mig att längta dit.. fast scenerna när de blir attackerad vs. uppätna av hajar, fick mig att tänka till. Jag kommer inte våga snorkla.. HAHA! jag vet, är skittöntig, men jag har fobi för djupt vatten och ser jag dessutom något ovälkommet i vattnet, så lär jag få panik och drunkna eller ännu värre, BLI UPPÄTEN! :(
Nej, jag vet, borde sluta larva mig och inte tänka så mkt på det, men jaa.. hmm..
Blir ju absolut inte bättre av att
Sandra lägger ut massa jävla hajbilder i sin blogg... USCH!

  

Nu ska jag ta ett varmt, skönt bad (i badkaret)  innan resumén av LOST börjar kl 21. :D
Adios amigos!!

Kommentarer
Postat av: Laaarsson

WHOOT ?! Såg ni hajar, inne vid stranden? men då kan det inte vart så stora eller? fyy fan va äckligt HAAATA! Nu skaj ag inte lägga upp mer äckelhajbilder.. jag lovar! :)

och du har hört massa fr¨n den skivan... Sum 41 ju ;) är man vän med mig kan man inte undgå det hhehe

jag är hemma vid halv 8 idag helt garanterat för då ska pappa och dom på träning åså. Så jag ringer då så fixar vi nått :) har du nån bra film hemma eller ?

Postat av: Till Ulle-Bullen

Nä fy fan va äckligt alltså! uschaa. Men va sköen, var de stora eller ? Aldrig att jag ska snorkla nån mer gång alltså..

vasynd att viinte kuna vamed varann idag dååå!! :( får man sitta här somvanligt igen haha
Men imorrn eller lördag kanske?:)

2008-02-07 @ 21:13:43
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Laaarson

Men va fan dendär jävla komihåg mig knappen.. PINSAMT nu har jag hetat "till ulle-bullen" för allajag kommentaratnu och de är la en sisådär 15 stycken HAHAHAHHAHAH UPS

2008-02-07 @ 21:41:36
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Bea

haha jag vet! Ursäkta mig.. men jag tror mitt bloggande är lite ur fas just nu. jag har det så bra så.. men får inte riktigt ner det i ord :) Hur mår du?? snart thailand! kraam

2008-02-08 @ 14:45:27
URL: http://bea84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback