Oslagbart!

Haha, måste bara börja med att skratta grymt mycket åt Carola och hennes divalater!!
Hon var så grymt säker på att gå direkt till finalen igår, och hennes min när deras bidrag ropas ut till Andra chansen var helt oslagbar! HAHAHA!
Du behöver inte ens försöka dölja din besvikelse, Carola, för den sken rakt igenom ditt falska smil.
Jaa, jag behöver väl inte ens nämna att jag inte gillar henne? :P
Hon är så falsk rakt igenom, och tror att hela Sverige och resten av världen avgudar henne och hennes låtar.
Men icke! Men visst okej, det är hur bra som helst med bra självförtroende, men det får fan inte gå över gränsen! Och ja, tyvärr (eller inte) så gör det det med dig, Carola.
Nog om henne.


I fredags var mina kära vänner (alla utom Hanna :( ) här och spelade Wii. Kvällen till ära hade David köpt Guitar Hero, 2 gitarrer och det var mycket roligt, men lite svårt! Men nu ska det tjuvtränas så att man slår alla! haha!!
Jag fick designa den ena gitarren och såklart blev det den snyggaste :D


Spelade även bowling, åkte skidor och spelade tennis.
Sen tog vi en pokerturnering, och stolt som jag är så måste jag ju skryta med att jag VANN!!! Weee!!
Är man grym så är man! :D Fast egentligen vann jag för att Sandra orkade inte spela mer och gav upp. Men jag vann över David, Johan och Peter iaf!
Wohoo!

Jahaja, snart är det dags för semestern också. Nu är det bara 11 dagar kvar. :D
Men jag måste säga det att februari månad hittills har gått väldigt sakta!!! Är det nån som håller med mig??

Just ja.. fick hem mina nya piercingsmycken i fredags också!
 Till ögonbrynet...      Till naveln...

Å just ja, en grej till.. hehe... 15 maj ska jag tatuera mig!!! Har bokat tid nu hos Vilda! Ska bli sååå spännande!!!
Och hon ska hjälpa mig att designa också... åhh, tror det kommer bli skitbra!!

Nu har jag inte så mkt mer att tillägga, men det blir säkert ett inlägg i veckan som kommer ;)
Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Laaarsson

Jaaa det var skiiitkul :D
Guitar hero är ju asball !! och så rätt att brudarna var i final på pokern!! mest rätt var det att inte carola gick vidare dock HAHAHAHAHAHAHAHAHAH SÅ JÄVLA BRAAAA!! Nu skaj ag lägga upp bilder sen lördags också.. shitt jag är värsta polaren med Nordman nu också :D

Postat av: Laaarsson

Eyy föresten.. Kolla den bilden på dej när du kommer med pokerväskan på min blogg. den blev ju hur bra som helst på dej ju!!!!!

2008-02-18 @ 10:15:35
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Laaarson

hahaha tur man har almanacka precis vid jobbdatan så man ser när alla har namnsdagar ;) hehe

2008-02-18 @ 16:41:13
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: TIll Ulle-Bullen

HAHAHA SORRY!!
Men denna gången visste jag fkaitskt ändå för jag hade ju namnsdag i går och dåvet jag att det är alltid Frida dagen efter :) så så fusk var det inte.... denna gången iaf hehe

2008-02-18 @ 16:55:39
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: TIll Ulle-Bullen

HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHA näääj inte en gång till HAHAHAHAHAHHAHHAH
fan jag glömmer alltid alltid när jag skrvit till hanju.. (han har ingen blogg så jag svarar alltid till han på hans tjejs blogg nämligen)
fan fööörlått Frida-Bullen haha

2008-02-18 @ 17:05:11
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Laaarsson

hahaha okej men NUUUUU STÅR DET LARSSON!! det var fan kass att jag gjorde det en gång till när jag bad om förlåtelse för det HAHAHAHAHAHHAHA fan va mongo man är alltså

2008-02-19 @ 07:13:43
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Laaarsson

Nääe får är dumma :( buuhuu .. jääj vi ses ikväll =)

2008-02-20 @ 08:04:44
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Jessika!!

Kul med tatuering! Vad blir de för motiv??

2008-02-20 @ 19:13:43
URL: http://jezzzzzika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback