Blandad smörja.

Ännu en vecka är förbi, och ännu en jobbhelg väntar.
Fy fan vad tråkigt!
Men idag har äntligen lönen kommit efter 5 LÅNGA veckor sen sist! :D
Har varit utan pengar i typ 2-3 veckor, så det var efterlängtat, och ännu gladare blev jag över hur "mkt" jag fick ut!
Kunde lägga undan en rejäl slant till Thailand-resan!
Och på tal om den, så är det bara 33 dagar kvar... Nu börjar det gå snabbt neråt.
Det är ju bra, för allra helst vill jag ha semester redan nu! Men några veckor till får jag vänta.

Får även passa på att gratta kära svärmor som fyller år idag! Grattis!

Jahaja, nu ska jag strax iväg och laga lite mat tillsammans med Hanna och hennes vän Sara som är här över helgen! Det ska bli trevligt och gott om inte annat... :)

Åhhh, jag var lite arg igår.
Det var "derby" som vi kallar det, jag och syrran. Färjestad - Frölunda i hockeyn. Syrran är FBK:are och jag är Frölundare. Men snörpligt nog i SD så tog FBK segern... men en poäng fick vi iaf. Jävla skit.
Och inte nog med det så åkte Sverige ur EM. Attans jäkla skit!!!
Men men, snubbla på målsnöret är väl Sveriges melodi.....

Ni får ha en trevlig helg allihop, jag skriver nog mer efter helgen om jag känner mig själv rätt ;)
Tills dess får ni kolla in den här videon till den otroligt coola och grymma Adam Tensta!

Kommentarer
Postat av: Laaaarsson

hahah fan du får köpa en bur som du kanha med i och simma runt i i thailand HAHAHAHHHHAHHA sicken jäkla turist tänker la thailändarna då ;) hha nämen jössesså långt in til land kommerla inte hajar ?

Postat av: malin

Vi tar dom i nästa derby, på HEMMAPLAN! =P

2008-01-27 @ 12:29:06
Postat av: Laaaarsson

ÅÅÅÅ men fan sorry jag skrev ett T istället för ett D !!! ska naturligtvis rätta till detta med en gång :)

2008-01-29 @ 11:08:52
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Laaaarsson

Nu så :D

2008-01-29 @ 11:10:02
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback