Gott nytt år!

jaha, och så var det nytt år nu igen.
Tycker förra året gick så fort...
och mkt hände.

Började på riktigt i vården i januari 2007 då jag fick vikariat på ett halvår.
Davids mamma gifte sig med sin Bosse den 13/1...

Jobbade som bara den, och tack vare det så drog vi iväg 2 veckor till Thailand 22/3 - 6/4 (tror jag det va)... gott var det!! Underbart!

I maj köpte jag min första bil, en svart Peugeot 206 2.0 GTI, och nu skulle jag sätta igång med körkortet på riktigt.


Våren gick fort, älskling fyllde år i mitten av maj och då fick han en resa av mig till Bulgarien i 1 vecka med avgång 10 dagar senare, så det blev årets andra och sista utlandsresa.


Juni kom, började nytt vikariat och mitt i det hela bestämde sig syrran för att följa med sin dåvarande flickvän till Gran Canaria i 11 månader.. snyfft! Det var jobbigt...
Började även på bilskolan denna månad.
Midsommar och födelsedag firades i Båstad med älskling och bästa vänner. Husvagnssemester över 4 dagar!


Sommaren gick lika fort den, och snart var det höst igen...
Jobb, jobb, jobb stod på schemat och såklart bilskolan!

Syrran kom hem igen i mitten av juli, det funkade helt enkelt inte..
Så skönt att få hem dig igen, gumman!!! :D


Hösten gick den också.... körde bil mkt och i september gjordes halkkörningen, teoriprovet i oktober och sen då äntligen uppkörningen i november! 14 november fick jag körkortet!!! :) En av de bästa dagarna i mitt liv, visste inte om jag skulle skratta eller gråta... haha!

Dagen efter körkortet fick jag även reda på att jag blir fast anställd 1 jan 08. :))

Mkt musik har det blivit under året också.... har nog hunnit med 4 konserter tror jag...
Weeping Willows x2, Kent, och Moneybrother.
        

Har även varit i flyttankar, men vi har mest velat fram och tillbaka. Vi avvaktar änsålänge.

Det har varit ett bra år, men det kan bara bli ännu bättre. ;D

Tack för ännu ett år med dig, älskling! Vi har haft det lite kämpigt, men jag vet att vi kan göra det bättre!!! :D
jag älskar dig av hela mitt hjärta!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas att du får ett lika bra år nu då! Eller kanske ännu bättre! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback