Bio + lugn helg.

God afton!
Helgen har varit lugn och skön. inte gjort så mkt vettigt, förutom bion i fredags kväll då.
Nu ikväll så åkte David och spelade lite poker, och jag åkte hem till Johan o Hanna. Spelade ett flaggspel där man ska titta på olika flaggor och gissa land och huvudstad. Det märktes att man inte var så bildad, haha! Men det var iaf roligt, och förhoppningsvis fastnade nåt i huvudet. :)

Bion i fredags då, Hancock (hängkuk ;P), var väl helt okej. Superhjältefilm med onaturliga krafter som inte slutade som man trodde. Mja, bättre kan dom väl hitta på? Är nästan lite trött på alla såna filmer nu.
Ser dock fram emot Batman-filmen som vi ska se på torsdag! Spännande.
Det blev ju Heath Ledgers sista film... :(



Hmm, ja, annars händer inte så mkt. Jobb hela nästa vecka typ. Spännande, eller inte.
Ska försöka skicka in min stackars kamera på lagning. Typiskt att den ska cpa sig. Grrr.
Och när lönen kommer på fredag, så måste jag investera i en ny plattång. Den jag har nu är helt världelös!! Man plattar och plattar och plattar, men håret blir inte platt! Och det trots att jag har nån kräm i håret som man ska smeta i innan. Nää, en ny plattång ska jag ha!! Har frågat min frisör om lite råd, så en GA.MA blir det!

Ja, nää, nu är det nog dags för bingen, fast jag är inte så trött egentligen.

Om 7 veckor åker vi!!! :D

Kommentarer
Postat av: Emma

Plattång? Du är ju snygg som du är, to die for liksom ;-)

Ha, där fick ja till det lite finurligt..

Men fler skönhetstrick är ju alltid najs att ha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback