Imorrn ska vi fira!

Hallå hallå.
Varit bloggfri några dagar, har inte riktigt kännt vad jag skulle kunna skriva om.
Har ju mest jobbat och sovit.

Har nu 3 arbetsdagar kvar, sen är jag ledig över helgen.
Det ska bli riktigt skönt!
Jag och David pratade om att vi kanske skulle ta och se "Hancock" eller Hängkuk som vi kallar den, på fredag kväll.
Ännu en superhjälte-film. Den kan säkert vara bra. :) Ser fram emot ett biobesök med älsklingen!
Kommer mycket efterlängtade filmer på bio nu framöver.
 25 juli har Batman-filmen premiär och den ser jag verkligen fram emot!
1 augusti har Arkiv X-filmen premiär och det är också spännande att se om det blir en flipp eller flopp.
Och så har ju min älskade SATC haft premiär, och jag skulle lätt kunna se den ett par gånger till.
Hanna, intresserad? ;D

Imorrn ska vi fira min bästa kompis, Johan, som fyller år på fredag egentligen, men fira ska vi göra imorrn alltså.
Förfest hemma hos Johan och Hanna, sen bowling på Stures, sen kanske det blir hotellet. Det märker vi.
Skulle ha varit trevligt att gå ut, har inte varit ute på krogen sen juldagen (!), men hotellet 18 vette sjutton om man vill gå på alltså. Känner mig lite gammal för det. Vi får se helt enkelt hur kvällen slutar!

Har köpt en jättetråkig present (enligt mig själv), men det var svårt att hitta på något bra till Johan, eftersom han inte önskade sig något speciellt. :P Äh, det blir bättre nästa år, när han fyller jämnt!

Idag när jag kom hem från jobbet, tog jag mig välbehövlig tupplur. 3 timmar av skön sömn! Det behövdes!
Ska nog beställa tid för hälsoundersökning (det är inte första eller sista gången jag nämner det!), jag är trött jämt. Har säkert massa brist på vitaminer och sånt tjafs. Snart blir det väl att knapra piller för allt möjligt säkert.

Igår var jag ute och rensade i mitt gamla rum hos farsan.
Hittade massa gamla kort, från flera år tillbaka. Bl.a. från tiden med mitt ex. Det var lite småjobbigt att hitta dom, blev ganska ledsen. Inte just för att jag saknar honom, för det gör jag inte, utanför att det förhållandet vi hade var inte bra. Tyvärr.
Det kändes lite lättare när jag satt där, rev sönder bilderna och kom fram till att det är skönt att det tog slut. Det var bra för oss båda. Ingen av oss mådde bra. Nä, jag kan inte påstå att jag saknar vår tid tillsammans. Nu i efterhand så undrar man bara varför vi var tillsammans så länge. Tråkigt att säga det, men så känns det för mig. Jag tror inte att någon av oss var kär i den andre det sista året, minst. Det var bara en vanesak....
Enough about that.

Imorrn ska jag klippa mig!! Ringde idag med förhoppningar om att just få tid imorrn, och tänk, imorrn blev det!
Ska bli skönt, ser nästan ut som svinto i huvudet nu. Håret står åt alla håll, och jag har ju lite självfall och det ser verkligen inte klokt ut. Jag orkar inte platta håret varje gång jag ska väg, så jag ser inte klok ut med mina hårtestar flygandes här där och där. Gosh.
Funderar på om jag ska klippa lugg. Skulle jag ångra mig så är det ju bara att kamma den åt sidan. Hmm... jaa.. vi får väl se.

Nu ska jag fixa mig lite att äta. Sen blir det nog lite tv, innan det är dags att sova igen! :D
Kanske uppdaterar på tors med lite bilder.

Puss o kram.

Älskar dig, David!! <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej du! Det går fin fint med dreadsen tack :) Dom är stora och ivägen ibland.. men dom är fina. Ja faktiskt så kommer jag på typ två veckor. alldeles i sluten av juli, början av augusti :) Allt bra med dig/er? See ya soon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback