Jobbhelg.

Bläää..
I helgen ska jag jobba.. hur tråkigt som helst!
Hade hellre varit ledig när alla andra är lediga.

Jag  tror att jag har fått magkatarr, kan vara en orsak till att jag har mått illa ända sen i måndags.
Bajs också. Då måste jag gå till apoteket imorrn och slösa pengar. Gaah.

Ja, mycket annat är det inte att tala om nu.
Eller jo.

Jag har varit godisfri i 5 dagar nu! Jag är stolt över mig själv :)
Dessutom har jag cyklat 1 mil gånger 2. Siktar på en mil till innan veckan är slut.
Ja, det kanske kan bli beach 2008 i september ändå?

Kommentarer
Postat av: laaaarsson

OOOJj träningsFrida :) Gött jobbat!

Sen när jag är frisk tycker jag vi ska gymma så de blir trötta på oss där borta! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback