Snygg för en kväll.

Hola!
Sicket partaj det blev i onsdags alltså. Alla var rätt tankade verkar det som. Jag var det iaf, och bra mådde jag inte kan jag lova. Sjukt kul hade jag iaf! Synd att Hanna var tvungen att gå hem bara. ;P
Jag kände mig sjukt snygg i mitt nyklippta, plattade hår också!
Här ska ni få se hur snygg jag var!



Syns inte så jättebra, men nu har jag iaf lugg igen och min nya hobby blir att platta håret. :)
Bowlingen var sjukt kul, något man borde göra oftare. david, den snyggingen, vann hela skiten och jag kom på 4e plats tror jag. Det var nog alkoholen som blev mitt fall där. :P
Vi drog vidare till onsdagsklubben på Hotellet, David fixade oss ett VIP-bord i en hörna, beställde in en massa jävla sprit, så det var inte konstigt att man inte mådde bra.
Tack allihop för en jätterolig kväll, får göra om det snart tycker jag!
Kvällens dåliga var att jag tappade min mobil rakt ner i toaletten, som tur var hade jag spolat innan, men ändå. Inte nice alltså. Nu har den legat och torkat i ugnen i två dagar, så funkar den igen!
Och min kamera vägrar fungera, så nu får mobilen agera kamera ett tag framöver. Får skicka in min fina på lagning, hoppas bara den blir klar innan Grekland!

Ikväll blir det bio. Imorrn blir en dag med älsklingen, å sen får vi se vad som kan hittas på. Det borde ju bli bra väder snart, eller?
Ska lägga in lite bilder på bilddagboken under helgen.

Och inte att glömma, världens bästa killkompis fyller ju år idag, och det var ju därför det var sånt partaj i onsdags!! GRATTIS JOHAN!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jepp, sjukt snygg du var i onsdags! Kul att träffa dej!

Mindre kul när du satt utanför å va lessen. Gick tillbaks å letade efter dej, men hittade dej inte =(

Hoppas det löste sej iallafall, men det verkar det ju ha gjort!



Fika snart?

Postat av: Laaaarsson

Ahh synd jag inte kunne vart med :( Tyyyypiskt när ni väl går ut så är inte jag hemma

2008-07-19 @ 00:55:08
URL: http://bestick.blogg.se/
Postat av: imelda

fan vad snyggt det blev ;) vart klippte du dig?

ses snart gumman!

Puss

2008-07-19 @ 10:31:37
Postat av: Johan

Fan va snygg jag är på bilder som mina vänner lägger på sina bloggar :P Tack för grattis :D

2008-07-19 @ 12:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback