Update.

Godafton i sommarvärmen!
Tänkte sammanfatta veckan som gick..
Hände inte så jättemkt egentligen...
I torsdags åkte jag, syrran, Emelie o mamma till Åsa havsbad. Skitmysigt hade vi och bra med färg fick vi!
Såg ut som en illröd tomat på kvällen.


Fredagen var ju den absolut bästa dagen på hela veckan.
Jag, David, Sara o Hanna åkte ner vid 16tiden, åkte och käkade på Burger King, och sen drog vi oss bort mot slottskogsvallen där älskade Kent skulle spela. :) Vi var lite tidiga, så vi strosade om kring i Slottsskogen ett tag. Satte oss och tog en glass.
     

När vi kom in på området så var det ett tag kvar innan de skulle spela, så vi satte oss ner på en gräsplätt och hade det gött.
        

Thåström började spela, och ja, det var väl helt okej. Jag är inget fan av honom direkt, men det var väl en okej början på kvällens spelning. Sen när Kent kom på scenen så var det helt underbart. Måste säga att den här spelningen var mkt bättre än den vi var på i november. Men å andra sidan så är det nått speciellt med att stå på en konsert, istället för att sitta ner. Ja, ni fattar vad jag menar :)
                         

Under slutlåten "Mannen i den vita hatten (20 år senare)" så sprutade de ut massvis med konfetti och det var såå häftigt att stå bland 8000 personer, en varm sommarkväll och uppleva allting! Sjukt häftig känsla! Ett tag trodde jag att jag skulle börja grina för att det var sååå bra, men jag lyckades hålla mig! :)
Mmm, vilken kväll! Kommer leva på de minnena länge. <3
Tack för en underbar kväll, älskling o kära vänner, o naturligtvis KENT. <3

Igår så åkte jag och Sanna ut till Ömmern och la oss där några timmar för att få lite färg och bada lite också. :)
Det tog emot lite att gå i vattnet, men var bara tvungen eftersom det var sjukt varmt i solen. Det var svalkande som sjutton! Gött :)

Imorrn ska jag och pappa åka på utflykt till Bohuslän. Ska bl.a. besöka campingen som vi semestrade på under mina barndomsår. Myyys. :)


Btw, vet inte om jag har berättat om att det ska förflyttas folk hit och dit på jobbet, men en av dom blev iaf jag. :( Ska förflyttas till det stället jag var på innan, och det känns verkligen inte bra. Samtidigt ska det bli JÄVLIGt skönt att komma ifrån den avdelningen jag är på nu, alldeles för mkt skitsnack och oärlighet. Fyy alltså. Jag är så arg. Schysst att inte kunna ta en diskussion med mig, och istället springa ner till chefen och snacka. Jävligt schysst alltså. Men men, konfrontation kommer att ske och då ska det bli jävligt intressant att se om ni kan stå för det ni har sagt!

Nu ska jag äta min favvo, Frödinges kladdkaka och mysa lite med min älskling.
Sen ta hand om tvätt. :(

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Emma

Alldeles riktigt Frida! Jag gjorde ingenting annat på husvagnssemestern än att sola (å tog hand om Alex då och då of course) =)



Kul med blogg!

Postat av: Bella

Heeej!!

Va härligt du verkar ha haft nu i den sköna solen!!:) vad jobbar du förresten med?blev ju nyfiken oxå nu när du skrev lite om omflyttningar o så.. :)

2008-08-05 @ 12:40:02
URL: http://issabellas.blogg.se/
Postat av: kamilla

Ja det måste vi verkligen göra! Fattar inte hur fort tiden rinner iväg.. Jag kan nästan när som innan skolan börjar! Ska höra me frida när hon kan..när kan du? Kramar!

2008-08-05 @ 14:13:55
URL: http://kamilla.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback