Födelsedagspresenter!

Jag är helt överlycklig och jag har världens bästa älskling till pojkvän!!!
Jag trodde inte mina ögon när jag öppnade paketet som jag fick av honom, men där i låg ett PLAYSTATION 3!





Dessutom fick jag SingStar - +Singstore! Här ska det sjungas för fulla halsar! Oj, oj, oj!!!


YEAHJ!

Har fått lite andra schyssta presenter också, ett presentkort på Resia, ett presentkort på "Floating" på Stilla Spa, presentkort på Elgiganten så att jag kan köpa fler Singstar-spel! :)), och blommor :)

En väldigt bra födelsedag har jag haft, kunde inte blivit bättre!! :D
Tack för alla gratulationer, paket, blommor och allt :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Kul att du haft en bra födelsedag!

Imorrn är det Alle bralles tur =)



grattis igen!

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback