GLAD MIDSOMMAR!

Jag är typ överlycklig!
Jag är ledig 4 hela dagar!!!!! YEAHJ!
Jag ska bara ta det lugnt, vara med min älskling och mina vänner.
På lördag blir det dessutom bio med David och Hanna :D
Sex and the city har ju premiär! Weee!

Nu ska jag strax krypa ner i sängen, läsa lite i min VR, lösa krysset, kanske läsa lite, sen ska jag soooova. :)
Imorrn har jag en del saker jag ska ta itu med:
Tvätta
Städa
Handla grejjer till kvällen, ska bjuda på tårta tänkte jag :)
Göra mig i ordning (det tar sååån tid!)
Platta håret (mitt hår ser ut som jag vet inte vad, står åt alla håll)
Umgås lite med min älskling vill jag göra också...

Nåväl, ska väl försöka uppdatera med lite bilder någon gång under helgen, eller så blir det i början av nästa vecka.

Ha en underbar midsommar allihop, trots regn och rusk :(

Puss och hej

Kommentarer
Postat av: h-f

jeklar vad du hade skrivit sen sist jag kollade in, fröken !blev en hel del läsning för mig (; Ikväll smälelr det, och imorgon med ! jisses vilken bra helg det komemr bli ! (: hugs ´n kisses !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback