Jag bryter ihop.

Vad fan är detta för skit?
Jag skulle bara logga in, råkade skriva fel lösen, kom till en sida där jag trodde att man skulle komma in på blogg.se's sida, skriver in min email och lösen och vips "din blogg kommer att flyttas till publishme"... va fan, allt jag gjorde var att skriva fel lösen... jävla blogg!!!

Snacka om att bli irriterad...
Och på tal om irriterad.. att inte jag slog sönder någonting.
Jag skulle byta ut staven i ögonbrynet mot en ny som jag köpte igår.
Jag har stått i en halvtimme (jag överdriver INTE!) och försökt få på kulan på staven!!!
MY GOD!!! Jag bröt nästan ihop.
Men så tänkte jag att jag kanske är lite för svettig om händerna, så jag tvättade av dom, och vips så gick det hur bra som helst, och på första försöket fick jag på den! Att jag inte var så smart från början. Grrrr..
Nu är jag så fin såå.. :))
Och jag har bytt ut den i naveln också, så nu har jag ingen ring där längre, utan ett jättefin barbell som jag köpte för ett bra tag sen, ni kanske kommer ihåg den?                                                                                                                          
 
     


Lite ovant att ha en barbell där igen, jag har änna vant mig vid ringen... har haft den i typ ett år tror jag... man vänjer sig fort vid saker och ting.

Och nu till en annan sak.. jag ska jobba första dagen själv i Stenkullen imorrn. Är jäkligt nervös att nått ska gå fel. Tänk om jag råkar tappa han i golvet eller nått sånt, fy fan alltså... gaaaah!
Eller om han inte är ett dugg nöjd med mig, så att det skiter sig med mina extratimmar där i sommar? Hmm... nää, nu ska jag inte vara såå pessimistisk, men ändå... sjuuukt nervös!!
Wish me luck!!!

Kommentarer
Postat av: h-f

det handlar inte om snällhet. det är otur..

Postat av: Sara

men hallå Frida! alla bloggar ska flyttas till publishblahaha.. du skrev nof rätt lösen. Ja är full.

2008-06-14 @ 02:25:29
URL: http://sarakomsaja.blogg.se/
Postat av: Sara

Yeah yeah.. jag fattar inte vad jag fick för dille och skulle in på internet. hm. ja.. det jag skrev var rätt iaf, alla blogg.se flyttas (:

2008-06-15 @ 12:37:02
URL: http://sarakomsaja.blogg.se/
Postat av: Laaaarsson

ah lilla vän :( jösses jag fattar inte hurdu orkar. man fåååår säga nej ibland också frida! Det är inte värt om man inte mår bra själv :)

2008-06-15 @ 17:20:47
URL: http://bestick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback