Lite nervigt.

Hej på er!
Hoppas allt är bra, själv är det bara fint.
Sååå gött att vara ledig idag, har väntat på den här dagen i typ 2 veckor nu! :D
Ska aldrig mer byta helg alltså, det är så sjukt jobbigt, och dessutom har jag ju jobbat på stället i Stenkullen, så sammanlagt blev det 15 dagar i rad. Aldrig mer... men känner jag mig själv rätt, så kommer det hända, som den arbetsnarkoman jag är ;)

Det gick bra i torsdags när jag jobbade första dagen alldeles ensam i Stenkullen.
Var skitnervös och sådär, men det gick bra, det tar ju lite tid innan man kommer in i rutinerna, men det ska nog gå bra. :)

I helgen har det varit Potatisfestivalen här i stan, var ute på den i fredags och hade väldigt skoj!
Förfest hemma hos syster först, och sen drog vi ut på stan, tänkte gått in på öltältet, men det blev lite senare än vad vi trott så vi sket i det. Vi gick omkring mest, träffade massa folk, och käkade langos innan vi gick hemåt. Var hemma vid halv 2 ungefär, lagom eftersom jag skulle jobba helgen.
Bilder finns
här. Även från tjejkvällen!

I fredags var jag och D även och tittade på en lägenhet, i Furulund (Partille). Det var en likadan som vi kollade på för några veckor sen. Den är ju fin och sådär, men vi har kommit på att läget är typ kasst, vi har lagt bud, men vi vet inte om vi ska fortsätta... Ska titta på en annan lägenhet vid Munkebäckstorget ikväll. Åhh, det är såå spännande. Det borde lixom vara våran tur att få något nu. Och jag vill verkligen flytta..
Vi får se hur det går....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback