Sommarens sötaste klänning!

Idag har varit en bra dag. Har gått bredvid i Stenkullen igen, och det känns bättre för varje gång, fortfarande lite pirrigt, men det kommer gå bra :)
Och så kom ju skatteåterbäringen tillbaka, och det var ju naturligtvis tvunget att fira med lite shopping med Hanna! Hittade sommarens sötaste klänning på JC. Den var jag ju bara tvungen att ha!
Sen har vi typ gått omkring i stans alla 5 affärer och letat efter nått som Hanna ska ha på sig när J's syster tar studenten på torsdag, men Hanna var lite väl kräsen, och hittade inget. ;)

Nu hoppar vi tillbaka till i fredags kväll. Gick bredvid först i Stenkullen, skulle jobbat till 19, men fick åka redan vid 17.30, gööött. Hem och duscha, och fixa mig i ordning, här är resultatet.

Är rätt nöjd med den kvällens outfit faktiskt. Blå/turkos tubtopp och svart kjol. :) Måste bara sola bort brännan efter halterneck-bikinitoppen också, annars ser det fult ut. :P
Hade satans trevligt iaf, och det måste vi göra om snart igen!! Perfekt kväll!!! Dansade och sjöng Singstar och dansade lite mer! Haha, tog typ 180kort den kvällen... hmm... ska lägga in lite på bilddagboken sen, men här kan ni få några smakprov...

           

Skoj som fan hade vi! :))

I lördags var man lite lagom bakis, drog ner till Playan och solade med bästaste Hanna! Sen gick jag hem i värmen, tog en dusch, sen möttes vi upp igen för en bakispizza och lite spelmys på Hannas balkong.. satt i 6 timmar där och spelade Aktiemiljonärerna. Attans att jag förlorade! :( Men mysig kväll var det iaf!
I söndags tog jag med mig ett gäng tjejer och åkte till Ömmern och låg där i 4 timmar... härligt, och jag har äntligen invigt badsäsongen! Lite småkyligt, men svalkande!!!

Nu har jag ett par tuffa veckor framför mig med jobb, jobb, jobb och jobb.
Nästa vecka ska jag gå bredvid en dag till, sen är det dags att fixa en dag själv... lite nervöst måste jag säga.
Men det ska nog gå bra!

Nu tänkte jag rensa lite i min garderob, innan Desperate Housewifes börjar!
See yaa!
Puss o kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback