There's something about Mr. Big.

Igår kollade jag mig igenom de 2 första skivorna i boxen "Sex and the city".
Tänk, redan i första avsnittet, så var han där med sitt charmiga leende och stiliga utseende.
Såg biofilmen i lördags, och den var så himla bra! I adore it! Sjukt bra. Det var verkligen en, vad ska man säga, inte personlig, men ni vet säkert vad jag menar. Man grät, skrattade, man kände vad de kände, förstår ni?
Det finns ingen film som har fångat mig på det viset.

Ibland kan jag känna igen mig i Carries och Bigs berg-o-dalbana. Lite upp, tvärt ner, mycket upp, lite ner.... alltid ska det vara nått. Ibland känner man sig så osäker på allt, så man vet inte riktigt hur man ska bete sig eller ta vägen. Och ibland känner man sig som världens lyckligaste kvinna, svävar på sina rosa moln, och absolut inget kan stoppa oss två. Men den lyckan är oftast inte så långvarig... för alltid är det nått.

Det är bara att hoppas på att min film slutar lika lyckligt.




Kommentarer
Postat av: Malin och Johan

Hej

Håller på att skriva inbjudan till dopkorten, men hittade inte eran adress, det fanns 3 st frida fallenius i alingsås, hjälp. Jag kan ju chansa att skriva till alla tre då får vi se vad för spännande människor dom andra två är :)Du kan maila den till mig eller skriva den på bebbens nya sida.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback