Utmaning!

Blev utmanad av Sandra.
Here it is.

* Tre namn du går under: Fridz, Älskling o Falle (men det sistnämnda hatar jag och det är bara charlotta larsson som säger det ;P)

* Tre saker som skrämmer mig: Ormar, spindlar och djupt vatten.

* Tre saker som jag har på mig:  Trosa, byxor, linne

* Tre sanningar:  "Alla är vi olika", "smaken är som baken" och "goes around, comes around".

* Tre saker jag verkligen vill ha:  En lycklig framtid tillsammans med kärleken i mitt liv, D. Ett roligt och välbetalt jobb (helst utan att behöva plugga flera år :)). En ny lägenhet!


Utmanar Hanna, Sara, Emma.

Kommentarer
Postat av: Laaaarsson

Hellooo Falleee ;) Du glömde hajar på räddhet också.. iofs det går la med på djupet.

hahah hur kunde du räkna ut att det var krämen.. usch du skulel sett hur jag såg ut hahah hela brallerna var heöt blåa och fejjan och allt. Imorrn jobbar johan på bg dåfår vi ju luncha ihop allihop som på den gamla goda tiden :)



Föresten såg jag din bilddagbok nu.. fyyy fan lääskat med laaangooos alltså.. i löööv it!

Postat av: larsson

Men det kan ju du behlva som jobbat så mycket nu =) häääärligt! :)

2008-06-18 @ 18:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback