Några dagar kvar...

Måste medge att dessa veckor har gått fort.. nu har vi bara några dagar kvar här i Phuket.
Det blev ingen snorkeltur till Similan Islands i fredags, då de sa att det skulle vara storm.. men det var inget som märktes uppe på land. Så igår blev det av istället... upp tidigt som sjutton, inget i magen och vågor på havet som hette duga. Var redigt sjösjuk kan jag lova + att magen inte var som den skulle. Lyckat det där.
Men lite snorkling blev det av för min del och relax på 2 superfina paradisstränder. ^^
Sen var det visserligen 2 svenska tjejer, inte äldre än 20, från Sthlms-trakten som trodde att allt kretsade kring dom. Jisses, munnarna på dom snattrade i ett, och efter havsturen, på väg hem i bussen, en färd som tog 2 timmar, så pratade dom i ett om vilka jeans dom hade, vad de hade shoppat för sååå billiga pengar och dessutom vad den enes föräldrars lägenhet hade för inredning. Tack, nu vet jag exakt allt om era liv!
Bortskämda snorungar. Jag hade sån huvudvärk när vi kom hem va... lite middag i magen och sen slocknade jag och sov i 12 timmar. Och ingen tur till kvällsmarknaden i Phuket Town blev det heller, då vi var så trötta igår kväll...
Vi får kika lite extra här omkring istället :)

Idag tar vi det lugnt, vi brände oss lite igår, och imorrn ska vi återigen ut på snorklingsäventyr... till Raya Island och Coral Island. Nån gång måste ju kroppen få vila. ;)
Annars har vi inte så mkt annat inplanerat. Tar mest dagarna som de kommer, och det är rätt skönt det också.

Ses om några dagar!!
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Laaarsson

Ååå fy fan vad jag vill vara där med!! aww låter fantastiskt (kanske inte stckholmsbrudarna då) hha awww.. Se nu till att njuta extra mycket de sista dagarna så ses vi snart =) pöös på dej!

P.s jag är välduigt inponerad och glad över the thailand uppdateringen =)

Postat av: maja

du vet att carola inte gick vidare från andra chansen va? :P sjukt kul. hoppas ni får ha det fortsatt bra och akta dig för solen! kram

2008-03-09 @ 21:43:28
URL: http://majakarolin.blogg.se
Postat av: Emma

Oj! Har änna missat din uppdatering från Thailand..
Bortsett från brudarna å sjukdom mm tycks ni ha det bra!

Njut dom sista dagarna nu! (men det behöver ja väl inte ens nämna) ;-)

Kram

2008-03-10 @ 20:25:17
URL: http://emmalundstedt84.blogg.se
Postat av: imelda

ahh, va skoj allt låter ;) njut av de sista dagarna.. Här e det som vanligt, lite grått & kallt. Och för mig, massa plugg..hehe
Puss gumman,

2008-03-10 @ 23:46:11
URL: http://devilsreject.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback