Rapport från Thailand...

Thailand är underbart!
Nu har vi snart varit här en vecka, har dock inte hunnit med att göra så mkt, då jag blev sjuk i fredags kväll.
Hade jättehög feber och hade ont i halsen, trodde först det var vanlig förkylning, men efter 3dje dagen fick jag nog, så imåndags morse var vi på Bangkok/Phuket Hospital, och nu går jag på antibiotika fram till nästa måndag! Dessutom fick jag 2 andra tabletter mot hosta och en kamomillspray till halsen. Haha, kalaset gick på 1200kr! Jippie! Lyckad semester...
Jaja, nu är jag mkt bättre iaf och det är skönt det!

Lite roligt har vi gjort iaf..
Davids syster hade flygning hit så henne har vi varit med några dagar, men igår åkte hon hem igen. Vi var bl.a. på en jättemysig strand som heter Nai Harn Beach, sen har vi varit på Phuket Zoo.. läskiga saker hade dom där.. massvis med krokodiler och ormar och grejjer. Man kunde posera ihop med en stor gul orm, en stor tiger eller en tigerbebis, eller en apa. Haha, apan var skittrött på att posera på kort, så han stod mest med armarna i kors. Jag tog kort ihop med den söta lilla tigerbebisen när jag matade den. :) Såååå söt!
Så mkt annat har vi inte hunnit med.
Shoppat lite, var på en kvällsmarknad i Phuket Town i lördags, (då jag var som mest sjuk), å de hade såå mkt saker till billigt pris... så på lördag ska vi dit igen tänkte vi! :)
På fredag tänkte vi åka till Similan islands på dagsutflykt och snorkla lite... ska köpa undervattenskamera också!
Och så nån dag innan vi åker hem så ska vi även hinna med Coral Island och Raya Island + Freedom Beach.

Bränna oss har vi lyckats med också. idag ser jag verkligen inte klok ut. Flammig på hela kroppen! Hahaha! Ni skulle garva ihjäl er om ni såg mig ;P

Såå, nu har ni kära vänner fått lite uppdatering. :) kanske hinner med ett inlägg en annan dag också :)
Vi ses den 14e mars.

Puss puss, saknar er mina darlings! (L)

Kommentarer
Postat av: Laaarsson

WWHIII va avensjuk jag bliiiiiir!!! Men va tråkigt att höra att du vart sjuk :(
Se nu till att ha äääännu roligare de återstående dagarna! Och massa med bilder vill vi se när ni kommit hem. ÖÖÖÖSSKORT!
Hade jätte jättebra och sola järnetså ses vi snart! miss yooou puuuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback