R.I.P.

Usch... det är så hemskt. Samma dag som vi kom hem från semestern fick jag reda på att min gamla klasskompis från låg- och mellanstadiet har tagit livet av sig. Så jävla hemskt alltså! R.I.P Oskar...
På fredag blir det begravning, ska gå dit för att hedra honom och hans familj. Kände ju inte Oskar så väl nuförtiden, men känner ändå att jag vill gå dit.

Förra veckan var det mkt som hände.. På måndagen bestämde jag och David oss för att åka och kika på nya möbler. Vi åkte till Mio och kikade och hittade ett databord och en tvmöbel. Men det var lite knepigt med databordet, för det var i ett utgående sortiment och bla bla bla, men så hittade hon det nere i Gbg, så dit åkte vi på tisdagen. :))
Här är resultatet av det:

Mkt bättre och snyggare :D

I onsdags åkte jag och Hanna till Ikea för att kika runt lite, kom ut ungefär en tusenlapp fattigare och snart bär det av dit igen för att köpa vitrinskåp och lite stuff. Weee..
Jag och Hanna hade iaf mkt roligt! :D

I torsdags så var jag ledig och så hörde jag att Sandra och Jehona skulle åka till Borås och shoppa, så jag åkte med dom dit. :) Blev massa shopping och jag blev väl 700-800kr fattigare, men fick ändå mkt för pengarna... vi var bl.a. på Hm's lagershop där. Mkt bra, mkt bra :D
Köpte en skitsnygg tröja och ett par brallor, bl.a. Och här är jag med dessa snygga plagg på.
   

På kvällen när jag kom hem, så åkte jag bara hem och bytte om, sen tog jag en kasse med cider och tog en taxi upp till Jessica som fyllde år! Hade väldigt roligt och trevligt där. :D

Fredag kväll jobabde jag, sen jobbade jag lördagen, efter jobbet åkte vi till Davids kära mor och fick middag och umgicks med massa folk! :D Mycket trevligt där också! Fick lite mer bilder av Sofie, från Thailand. :)
Söndag var det jobb igen, sen var det hem till mamma för lite påskmat och sen tyckte vi att vi skulle kolla en film ihop, så vi åkte hem till mig och brände ut en film, åkte och köpte lite chips och Cola och sen tillbaka till mamma.
Kollade på "Jumper", inget att rekommendera, lite snurrigt emellanåt, sen var det kass handling. Såg iofs inte hela för jag somnade en stund, men det jag såg var inget att ha.
Hmm.. och idag har jag jobbat, och sen sov jag 3 timmar. Somnade som en stock när jag kom hem från jobbet..
Det var gött :D

För er som vill kika in bilder från resan, kolla in: http://miss-frida.bilddagboken.se!!
Idag avslutar jag med den här übersöta bilden :)

image120

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, först å främst så glömde jag inte alls att lägga till nånting i min blogg! Det utlämnades med flit! ;-)

Sen..jättekul med en lång ny blogg å guuuud vilken sööt kissekatt =P
Skitsnygga kläder!!

Postat av: Laaarsson

AWWW nää va söööööööööööööött!!!!!!!!!!!!!!! jag vill med :(
Och jedrans, du blri bara likare och likare sara allrså!! Man kan ju tro att det är hon på den bilden med stjärntröjan ju HAhaa
Whii ses imorrn bejbii :D

2008-03-25 @ 15:16:48
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: jeekay

vaaaa har du matat en tiger.. SKIT va coolt.. fan va söt den va.. :D ska du me på lördag?? pusss

2008-04-08 @ 06:53:08
URL: http://jeekay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback