Eurovision = SKRÄP.

Fiasko igen för Sverige....
Vad är detta?
Nåväl, det var knappast Charlottes fel. Jag tycker att hon var sjukt bra igår, och förstår inte hur europa tänker.
Rysslands bidrag var väl sådär, ingen höjdarballad direkt, men nu vet ju alla hur det går när grannröstningen får bestämma.
Och hur i helvete kunde Lettland och Spanien få fler röster än Sverige fick?
SJUKT!
Nåja, det gick ju hyffsat bra för min favvo, Frankrike. Sjukt charmig låt.
Hur sött som helst när han kom in där i sin lilla golfbil, haha!
Sommarens låt helt enkelt :)



 




Ja, det var ju inte många bidrag att hänga i granen direkt...
Jag hejade på Sverige, Frankrike, Island och så gillade jag Georgiens bidrag.
Ukrainas bidrag var väldigt överskattat, och Grekland har ju snott Timbalands sound.
Jaja, snart är det nog dags att bojkotta den här skiten, om det bara ska vara skräplåtar som vinner varje år.

Tack för mig :)

Kommentarer
Postat av: Emma

HAHA!! Trodde ju att Frankrike iallafall skulle va lite bra efter att ha läst din blogg igår, höll på å dö av skratt när han kom på scen..Menmen smaken är som baken ;-)

Spanien var tuff...eller inte :D

Postat av: Emma

HAHA! Nä jag blev vild å slopade hatten när jag jobbade. Olydiga jag! ;-)

2008-05-26 @ 09:38:20
URL: http://emmalundstedt84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback