Go Charlotte!!!

usch och fy, jag har blivit riktigt sjuk under natten!!!
Kände av det lite grann igår kväll, kittlades i gomen och jag nös hela tiden och så, men att det skulle gå så fort trodde jag inte!! har nog ingen feber, men är skitsvullen i halsen och näsan täppt och rinner.. :(
Visste att jag skulle få det förr eller senare eftersom David har varit hemma från jobbet sen i onsdags...
Åh faaan, jag hatar att va sjuk, man kan inte göra nåååååt!

Nu ska jag snart äta lite frukost som min älskling har varit och handlat. Mumma med nybakat bröd :))

Just jaa, fy fasen vad roligt jag och min syster hade igår, vi spelade Wii hela dagen... Hahahah!!
Grymt skoj!! Vi körde alla på Wii Sports, sen Guitar Hero (vilket gick kasst!), och så dansmattan!! Skoj!!!

Hoppas ni får en trevlig helg, och att ni hejar fram Charlotte ikväll! Fast jag är lite förälskad i Frankrikes bidrag faktiskt. Skön låt! Nåja, vore iaf störtcoolt om Charlotte vann igen, så go for it girl!! ;))

Bye for now.


Kommentarer
Postat av: Ferhat

Jag hoppas ju förstås på att Charlotte vinner men det blir troligen lite svårt, finns många bra tex Grekland, Frankrike m.fl

Postat av: Ida frank

Du, Jag säljer en massa kläder i min blogg. Just nu finns det en massa inne i en kategori som heter (KLÄDER?) Jag har sålt en del men jag vet iaf att en underbart söt jeanstunika finns kvar även en underbar blus med hål i som är helt underbar men du, för varje dag som går så kommer mer in, varje dag alltså!! Håll ögonen öppna och hittar du nått kan saken/sakerna bli dina. HÖR AV DIG. KRAM

2008-05-24 @ 12:02:09
URL: http://ifrank.blogg.se
Postat av: Emma

Krya på dej!

Ska bli intressant att höra Frankrikes låt nu då ;-)

2008-05-24 @ 21:00:20
URL: http://emmalundstedt84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback