Jobb och visningar.

Nu är nästan tatueringen helt läkt, den flagar bara en himla massa nu, men åhh, jag är så sjukt nöjd med den så det är inte klokt! :D

Det har inte hänt så mkt sen sist.
Älsklingen fyllde år i måndags och jag köpte dansmatta till hans nintendo-wii i present till honom! Tror att han blev glad, så nu ska det dansas till max här hemma så att vi blir totally grymma! ;)
Pappa kom hit och käkade lite middag med oss och gooood efterrätt (Frödinge kladdkaka) :D
Provade att dansa, men fy fasen vad svårt det är, så vi hoppade över till bowling istället :)

I tisdags jobbade jag typ hela dagen, först på mitt kära jobb, sen var det bredvidgång som personlig assistent i Stenkullen. Kändes som om det gick bra faktiskt, har 3 bredvidgångar kvar innan det är dags att ta steget att jobba själv. :) Men om det går bra, har jag fått massa turer i sommar att jobba. Gött.

Efter jobbandet så åkte jag till Partille och mötte upp älskling, vi skulle på visning! Lägenheten i sig var ju fin, men väldigt liten. Vi bestämde oss för att itne buda på den. Tråkigt nog, för det var grymt bra läge och sådär, men man vill ju inte gå varandra på nerverna totalt!

Igår var det jobb igen, men kort dag, slutade klockan ett. :) Åkte och tränade med syster yster, det kändes ganska skönt, men var inte på topp. Mest trött faktiskt..
Och så åkte vi på en till visning igår, i Partille igen. :) Den var jättefin den lägenheten, så den ska vi vara med och buda på! :D Hoppas vi får den! :)))

Idag vaknade jag tidigt  :(( Skulle till arbetsförmedligen på nått jävla infomöte, och det ångrar jag ju att jag gick dit. Totalt värdelöst, nej tack!
Nu ska jag strax åka till Emma L för lite fika. Var längesen vi sågs nu! Har köpt en liten ettårspresent till lille Alex, så den tar jag med idag! :)
Sen blir det jobb 16-21... Men sen är jag ledig i 4 dagar!! :D

Då har ni fått en liten uppdatering, och jag återkommer med budgivandet och allt det där ;)
Puss puss.

Kommentarer
Postat av: Laaarsson

Heeeyy Fridaaaaa! Jasså visning nuigen, du får skicka länk så jag kan kolla här hur den ser ut =) Vad sägs om att gå å träna på söndag?? sola lite solarie och sånt mys.. Massagestolarna är ju för jävla sköna också hehehee
Jag skulle också på sånt akassemöte idag men jag jobabde. Vad sa de på det? Skulel man få minsre ersättning eller hur var det? cp är det :P haaata!

Postat av: Emma

TACK igen för Alex fina kläder! Så gulligt av dej!
Å tack för att du ville komma, nice som vanligt!

Å ja,du MÅSTE ju bara återkomma om budningen. Är så nervös att jag tror jag går åt snart =) HAHA

2008-05-23 @ 10:30:07
URL: http://emmalundstedt84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback