Satans förkylning.

Den här jävla förkylningen vägrar ge med sig.
Nu har jag varit inne i 4 dagar (mina 4 LEDIGA dagar), och knappt rört på mig alls, och inget händer.
Fortfarande svullen i halsen och täppt i näsan... men ingen hosta eller rinnande näsa.
Mycket konstig förkylning det här.
Nu vill jag bli frisk så att jag kan bete mig som normalt folk igen.
Idag tänker jag trotsa den här hemskheten med ett besök ute i det fina vädret, ska åka till Gerdsken och möta upp min syster och några till, sola, och spela kubb. Oh yeah! Sen ska jag jobba kl 16. Not yeah.
Fast nu är jag så sjukt rastlös, jag har inte gjort ett dugg på 4 dagar, så det ska änna bli gött att jobba ändå, bara så man får göra nått! :)

Nä, nu ska jag ta en dusch, vidrio yes i am. Sen ska jag göra en blandskiva till bilen!
hoppas ni får en bra dag i den sköna vädret!

Och vet ni vad? Jag är ledig till helgen och då ska det blir sommarvärme! OH OH!! YEAH!!
El Beacho, here i come! ;D

Pöss

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag gjorde en SUPERDUPERBRA skiva till min bil igår! Helt sjukt bra! (Helt utan Frankrikes låt) =P

Postat av: Laaarsson

Whii Jaa skitskitkul =) imorrn ska vi luncha..och jag ska lätt med på Fredag :D ses imööra på Bg pusss

2008-05-27 @ 16:24:35
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback