Tatueringsdags!!!

Yepp, jobbdag nr 8 stod på schemat idag... bara 6 jobbdagar kvar nu... suck!
Har ändå hunnit med lite grann fastän jag har jobbat VARJE soliga underbara dag.
Har hunnit med att grilla och sola ett par gånger. SKÖNT!

Förresten så är min sötaste syster yster i Miami och gottar sig, den lille grisen... ska hämta henne och hennes vän på torsdag på Landvetter. 10 dagar ska de vara där, och jag är ju inte ett dugg avis.. nänä... :P
Jag får pressa som fan nu om jag ska vara brunare än henne, men det lär ju inte hända nu när det har blivit lite kyligare och dessutom ska det komma regn senare i veckan läste jag nånstans. CRAP!
Men men, jag är inte långt efter iaf.

I fredags kväll var jag och sötisen på bio, vi såg på "What happens in Vegas", och det var nog en av de bästa romantiska komedierna jag har sett, den var såå bra :D Sen att man blir lite deppig för att man inte ser ut som Cameron Diaz, det får man bara ta. Shit, hon är sjukt snygg.
Så vill jag också se ut!!!
image137


I lördags, pingstafton, jobb först såklart, sen åkte jag och sötisen till Orust och hälsade på hans vän som bor där med sin tjej. Jag hade inte så himla skojsens, men det gick ändå. Sen skulle vi köra hem mitt i natten, och gissa om jag var trött. 00.30 var vi hemma, och jag skulle upp kl 06... gaah, var längesen jag var så trött... jag såg typ dubbelt hela gårdagen och hade kunnat somna så fort jag stängde ögonen! Sen efter jag kom hem från jobbet, så har sötisen stått och lagat mat till oss, sött!!! Tack, min älskling!

Idag har det gått lite bättre faktiskt, var hur pigg som helst fram till 14, sen var jag sjukt trött igen.
Hmm, kanske borde kolla upp detta med nån läkare, det spelar ingen roll om jag sover för lite, för mkt eller lagom, jag är trött jämt. Har kanppt ork till nånting vissa dagar.
Eller som jag gjorde när jag bodde ensam, kom hem från jobbet vid 16, sov ett par timmar, gick upp och var vaken till typ 22, sen stensov jag i 8 timmar. Hmm, nått fel är det va? Hade lätt kunnat göra så nu också....

På torsdag har jag en heldag fullbokad med aktiviteter. Besiktiga bilen 07.20, hämta syrran på landvetter nångång på morgonen, tatuera mig kl 13 (!!!), jobba kl 16, men jag får nog se över det där med att jobba alltså, sist jag tatuerade mig var jag såå sjukt trött efteråt att jag åkte hem och la mig. All spänning släpper och sådär... aja, vi får se hur jag gör med det....
image136

Så här vill jag typ att den ska se ut, fast inte riktigt ändå... Den stora klaven ska bort helt, och de små noterna ska inte vara i notraden utan runt omkring, och i notraden ska det stå "Love and Music"... jag tror faktiskt det kan bli bra! Vilda är ju sjukt duktig, så det kan ju inte bli annat än bra! :)))
Ser fram emot det väldigt mkt, även om jag är sjukt nervös. Har så låg smärttröskel så det är inte klokt. Höll på att dö när jag gjorde det lilla hjärtat! Så jag har varit och köpt en smärtstillande kräm som ska smörjas på innan... hoppas den hjälper lite iaf. :)


Sen vill jag ge massa massa massa CREDS till Frödinge för att ni gör den godaste kladdkakan ever!!! Mmm, farligt god. Om jag slutar med den, så kanske jag har chans att se ut som Cameron en vacker dag??!! Hmm, tål att funderas på ;)

Nu ska jag käka lite kladdis, och sen är det ju säsongspremiär för High Chapparall med Fredrik och Filip! YEAH!
Puss o kram allihop!

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha! Skoj blogg! Du är allt en rolig filur!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback