Bio

I fredags var vi och kollade på efterlängtade Saw 5!
Redan under första scenen trodde jag att jag inte skulle palla resten av filmen.. fy fan vad vidrigt!
Bra film, kanske inte lika bra som mina favoriter nr1 o nr4, men den var helt klart sevärd!
Se den!


Annars har jag inte gjort så mkt mer i helgen än att jobba. Hälsade på Johan o Hanna efter bion i fredags, sen har jag bara jobbat hela helgen. Igår hjälpte Johan mig förresten med min lackskada på bilen, TACK! :)
Idag har jag jobbat, fick några extra timmar t.o.m. :) Så nu tänkte jag laga lite mat tills David kommer hem, sen MÅSTE jag städa, för det ser för jävligt ut här.
Imorrn, ska jag sova.... lääänge... :) Om inte disktanten väcker mig förstås. Grrr.

Tjarå.

Kommentarer
Postat av: h-f

disktanten<3 haha. ja, vi är lite sämst på det här. men man kan inte alltid komma ihåg allt briljant man tänker på d; för skulle jag göra det skulle jag redan ha plockat hem nobelpriset sju gånger om d;

Postat av: h-f

meh ! hur underbar är inte du !? <3

2008-11-17 @ 18:56:11
URL: http://ishav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback